Tren ute!

Trening for meg er et pusterom for hverdagen. Jeg er løpeglad og elsker styrketrening. Tidsklemmen med fire barn gjør at det ofte blir utetrening i garasjen. Det er tidssparende og det er herlig med frisk luft. Å være ute i naturen er balsam for sjelen. Det er ikke alle som har tid eller tilgang til treningssenter å da er det fint og kunne gå rett ut døren og få en kanon trening. For å trene hjemme trenger en minimalt med utstyr. Det holder i massevis med et par manualer, kettlebells og strikker eller bare egen kroppsvekt.


STYRKEPROGRAM FOR HELE KROPPEN-UTEN UTSTYR

Oppvarming: Varm opp fem til ti minutter før treningen. Litt lett jogg.

Armhevinger (lettere variant på kne)

· Knebøy med hopp

· Burpee

· Mage (liggende sykling)

· Gående utfall

· Siddeliggende planke. Gå fra side til side

· Dips på stol eller trappekant· Rygghev

· Hofteløft med et ben. Bytt side på 30 sekunder

· Planke eventuelt med diagonalløft.


Jobb 1 minutt med 30 sekund pause før du går til neste øvelse. Repeter dette 4 ganger. Kjempe god økt. Kjekt med tilbakemelding fra deg om økten.

Husk utetrening i morgen klokken 18.00 i min hage. It’s so fun!

Ha en fin søndag.

I morgen legger jeg ut nytt treningsprogram på magasinet Hiit økt med kettlebell og egen kroppsvek. AnneBrith.no

FruBuckle❤️

Følg meg på:

Instagram: @frubuckle.no

Snap: tonemelon1

Facebook: Frubuckle

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.