STYRKEPROGRAM FOR EN STERKERE KROPP!

God tirsdag alle sammen.

Jeg har lenge nå bare trent etter dagsformen, men nå er det på tide å brette opp ermene og trene tungt. Det er på tide og bli en sterkere Tone.

Det er viktig at god teknikk er på plass når du trener baseøvelser tungt. Meningen med et styrkeprogram er å bli sterkere. Programmet jeg legger ut passer for alle som har en viss erfaring med styrketrening. Ta deg litt lengere pauser. Det blir flere sett, mindre repetisjoner, tyngre vekter og lengre pauser. Prøv å øke litt uke til uke, mer repetisjoner eller økning i vekt. 

Programmet kan du kjøre hvor mange ganger du vil. Det avhenger både av hvor ofte du har muligheten til å trene, erfaring med styrketrening, restitusjon og variasjon . Jeg trener tung styrke to ganger i uken. Ellers liker jeg å jogge, gå på gruppetimer og har timer selv på Sats Madla. Viktig å finne din treningsglede. Variasjon er min nøkkel til kontinuitet. 

Programm

Oppvarming:

  • 5 minutt roing
  • 8 Burpee
  • 10 Spensthopp

Jeg liker supersett. Også i dette programmet

  • Markløft + Armhevinger 
  • Knebøy + Pullups
  • Skulderpress + Utfall
  • Benkpress manualer + en arms roing 

Fire sett x 8-10 repetisjoner 

Try it!

Noe verd en tanke!

Visste du at……Når du når du jobber på kontor tre timer daglig forbrenner du like mye som syv maratonløp på et år?

FruBuckle❤️

Følg meg på:

Instagram: @frubuckle.no

Snap: tonemelon1

Facebook: Frubuckle

3 kommentarer til «STYRKEPROGRAM FOR EN STERKERE KROPP!»

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.